Hipp Hipp Hurra – Födelsedagsutlottning

För precis ett år sedan gjordes det första inlägget här på bloggen Kolossalt Pyssligt. Det innebär att det nu har blivit dags för 1-årskalas och det firar vi med en utlottning.

Födelsedagsutlottning 1

I potten finns ett exemplar av boken ”Personliga kort” tillsammans med lite material för att göra just kort till födelsedagen, bröllopet, dopet eller påsken för att bara nämna några idéer som du hittar i den.

Födelsedagsutlottning 3

Den lycklige vinnaren får förutom boken ett block designpapper, två rullar washitejp, en rulle tygtejp, stickers, pappersbokstäver och siffror i blandade färger, ståltråd i tre olika färger, en rulle tygband och plastögon.

Födelsedagsutlottning 4

Vill du vara med i utlottningen som pågår fram till och med den 21 april gör du såhär;

Kommentera inlägget, det är obligatoriskt. – En Lott

Gilla/följ Kolossalt Pyssligt på Facebook eller Bloglovin’. – En Lott

Dela utlottningen på din Facebook-sida. – En Lott

Dela utlottningen på din blogg. (Använd bilden nedan). – En Lott

Totalt kan du skrapa ihop fyra lotter. Vinnaren kontaktas via mail när utlottningen avslutats.

Födelsedagsutlottning 2

Nu ska jag fortsätta fira bloggens födelsedag med att beställa lite pysselmaterial och surfa runt på alla härliga pyssel och DIY-bloggar därute. Trevlig kväll!!

13 tankar om “Hipp Hipp Hurra – Födelsedagsutlottning

  1. Pingback: Vi har en vinnare… | Kolossalt Pyssligt

  2. Hittade precis hit via Färgglada hem och pyssel. Jag har länge tänkt att göra egna kort, men kommer aldrig till skott riktigt. Nu ska det bli ändring på det och jag kommer sno en hel del idéer här inne .-d

    jag slår till med tre lotter. Har tyvärr ingen blogg, men de andra tre är fixade 🙂

    Gilla

  3. Jag är med! EN lott till mig. Har ej blogg eller facebook. men hoppas det går bra ändå! Kommer från Familjeliv 😀
    Å supergrattis!!

    Gilla

Lämna en kommentar