Samlade kort… och en påminnelse…

Sitter just nu hemma hos min mamma och pappa och mumsar nybakta bullar. Familjen har ledigt tillsammans och vi passar på att fira påsk på Gotland innan föräldraledigheten är slut även för pappan och lilla ska börja på dagis med stora.

Födelsedagsutlottning 1

Med anledning av att det nu är en knapp vecka kvar på Utlottningen av boken ”Personliga Kort” tänkte jag visa några kort jag gjort till olika bemärkelsedagar.

Samlade Kort 1

Med blommor utstansade i olika papper, knappar och bokstavsklistermärken gjorde jag ett kort till en fin vän.

Samlade Kort 2

Våra vänners dotter välkomnades till världen med detta kort gjort med bl.a. washitejp och stämplad text.

Samlade Kort 3

Det här kortet skickade jag till min moster när hon fyllde år. Enkelt med washitejp, en knapp och en hälsning utskriven på textmaskinen.

Samlade Kort 4

Barnens kusin grattades med ett monsterkort på sin födelsedag.

Samlade Kort 5

Med en ballong utklippt i papper och ett påklistrat snöre firade vi ettåringen på hennes födelsedag.

Samlade Kort 6

Blomstansen har fått jobba igen, den här gången i samarbete med washitejpen, allt i ett härligt prickigt tema.

Fler av mina kort hittar du här…

2 thoughts on “Samlade kort… och en påminnelse…

Kommentera

