Välkommen tillbaka…

Efter ett litet oplanerat uppehåll på nära två månader tänkte jag försöka dela med mig av mitt pysslande lite mer regelbundet igen. Vi får väl se hur det går nu när semestern snart är slut och dagarna återigen kommer att fyllas med arbete…

Välkommen tillbaka 1

Kransen på dörren kändes inte så välkomnande längre då tyget blivit gulaktigt av pollen och annat som flyger runt i luften. Det är väl inget måste att ha nånting på ytterdörren men nu har det blivit en vana och då jag ville få ihop nånting snabbt använde jag mig av stommen från en dörrprydnad och pyntet från en annan.

Välkommen Hösten 3

Ni som följt bloggen ett tag minns kanske välkomstgrenen från i höstas…

Vårkänslor på dörren 2

…och vårens dörrkrans som alltså blivit lite dammig.

Välkommen tillbaka 2

Det blev en ny kombination som får pryda dörren tills nästa idé dyker upp.

Kvällens inlägg blir mitt bidrag till veckans ”Sommartråd” hos Susannes Blogg…

Välkommen tillbaka 3

Välkommen tillbaka 4

Välkommen tillbaka 5

Välkommen tillbaka!!

One thought on “Välkommen tillbaka…

  1. Tack för att du hittade sommartråden och ville delta! Kul att du är tillbaks i bloggvärlden. Du är saknad! Men visst är det svårt att få idén att räcka till för allt vad man vill göra när man arbetar.

    Gilla

Kommentera

