Adventsmys…

Första advent var det ju som bekant igår. Har inte hunnit med alla bestyr som jag vill men en liten adventsgrupp på bordet har vi i alla fall…

Adventsmys 1

Planterade några växter i en sockerkaksform jag fyndat på loppis. Tycker det ger en extra fin känsla till advent och jul, känns lite som en jättestor knäckform. Jorden täckte jag med vit dekorationssten som jag hittade i mina gömmor.

Adventsmys 2

Enen fick en girlang med vimplar av washitejp.

Adventsmys 3

Hade en pinne på lager som målades vit och pyntades med ståltråd och bokstavspärlor.
Adventsmys 3

Hoppas att du också fick lite adventsmys igår och att det blir fler härliga adventssöndagar framöver. Nu gäller det bara för mig att komma ihåg när jag vattnar att det är ett stort hål mitt i ”krukan”…

2 thoughts on “Adventsmys…

Kommentera

