Grattis till två…

I mitten på september var vi på kalas hos Meia som fyllde 7 år. Hennes lillebror fyllde sitt första år i maj men då vi inte kunde vara med och fira honom då blev det att gratta båda på storasysters kalas.

Grattis till två 1

Till Meias kort använde jag svart kartong, färdiga bokstäver från Make & Create och en knapp. Jag använde min blomstans och stansade ut två blommor i färgglatt och mönstrat papper. Grattishälsningen skrevs ut på märkmaskin.

Grattis till två 2

Ettåringen fick ett dinosauriekort som jag gjort en gång tidigare men då i en annan färgsättning. För lite närmare beskrivning kan du klicka här.

Grattis till två 3

På lördag är det dags för Härmapan hos Svea igen. Och kanske är det den sista, åtminstone för ett tag framöver. Själv kommer jag att vara bortrest så vi får se om jag hinner härmas något innan dess…

PS. Fram till imorgon 15/11 kl. 15.00 kan du rösta på vilket tema det ska pysslas efter i utmaningen hos Pysselplatsen.

Kommentera

