Vinnare dragen i utlottningen…

Vinnare dragen hade jag tänkt skriva i rubriken men det kanske hade tolkats fel… Hursomhelst så är nu Utlottningen avslutad. Vill passa på att tacka för alla grattis jag fått till bloggens 6 månader, tack!!

Vinnare 4

Totalt skrapade ni ihop 16 lotter och alla ville vinna pysselpaketet. Den som faktiskt gjorde det är Jennifer!! Stort grattis till dig.

Vinnare 2

Då jag hade tänkt lotta ut två priser så har jag gjort ett något mindre pysselpaket som lottades bland övriga. Där har vi en vinnare i Anna! Grattis även till dig.

Vinnare 3

Ni som vann är välkomna att höra av er med era adresser så skickar jag priserna så snart som möjligt. Maila kolossaltpyssligt@yahoo.se

Vinnare 1

Tack till alla som vart med och tävlat, det finns alltid nåt att fira så håll utkik efter nästa utlottning och tävling!!

Kommentera

