Vi firar… – Utlottning

Utlottningen avslutad!!

Kolossalt Pyssligt fyllde 6 månader den 27 september!! Kan ni tänka er, i över ett halvår har jag hållit på och pysslat och bloggat… Det har vart och ÄR jättekul även om det ibland saknas tid eller inspiration och ibland både och.
Men självklart ska det firas och det blir med en liten utlottning. Jag har två priser att lotta ut…

Utlottning 4

Just nu pågår Pysselstafetten och denna gång är temat Pyssel med & för Barn & Bebis. Med det i bakgrunden tänkte jag att ni denna gång får möjlighet att vinna följande…

Ett litet pysselpaket
Tänkt för barn men som självklart även passar oss vuxna. Innehåller bl.a. limstift, washitejp, piprensare, pompom-bollar, kycklingnäbbar, plastögon/stickersögon, djur i mossgummi, stämpel ”Snögubbe”, rörpärlor, blandade plastpärlor och papper i olika färger, mönster och tjocklekar.

Utlottning 2

Två örngott
Ett paket med två vita örngott med rosa eller turkost Pippi eller spetstryck, blanda hur du vill.

Utlottning 3

Vill du vara med i utlottningen gör du såhär;

Kommentera inlägget är obligatoriskt, här skriver du också vilket av priserna du vill vinna. – En Lott

Gilla Kolossalt Pyssligt på Facebook. – En Lott

Dela utlottningen på din Facebook-sida. – En Lott

Dela utlottningen på din blogg. (Använd bilden nedan). – En Lott

Totalt kan du alltså få fyra lotter.

Utlottning 1

Du har fram till söndagen den 27 oktober på dig att vara med, på måndagen kommer två vinnare att dras.
Lycka till!!

9 thoughts on “Vi firar… – Utlottning

  1. Jag och min åtta årige lille kille älskar att pyssla. Ser ut att finnas mycket kul. Har vi tur att vinna skulle vi mycket gärna vilja ha pysslet. Mvh Lotta o Niklas

    Gilla

  2. Grattis!! Jag vill också vara med i utlottningen om pysselpaketet för det var jättefint!
    Har fååt ihop 3 lotter. På fb heter jag Nailpolish Jen

    Gilla

  3. Grattis! 🙂

    Jag är gärna med i utlottningen om det fina pysselpaketet!

    3 lotter = kommenterar här, gillar på fb – annamaria lundgren och delat på min fb – annamaria lundgren

    Hälsningar anna

    Gilla

  4. Grattis till 6 månader trodde din blogg hade funnits förevigt de känns så:-) Tokigt fin utlottning! Jag skulle gärna vinna barn pyssel paketet, men jag tror jag snor grejerna själv;-) Skrapade ihop fyra lotter:-)

    Gilla

Kommentera

