Och vinnaren är…

Nu är tävlingen i samarbete med aaDesign avslutad. Den lyckliga vinnaren som får ett armband är den som tävlade med följande motivering…

”Det skulle vara jättekul om jag vann för att mamma fyller år 19 Augusti och hon gillar unika saker, så ett handgjort armband skulle göra henne så glad! Och jag blir glad av att hon är glad ♥ jag hoppas verkligen jag vinner, vill verkligen ge mamma något fint, då jag aldrig brukar ha råd med något som är unikt och samtidigt fint!”

Grattis Sara!! Du vinner det här fina armbandet som kommer med posten så snart du hört av dig med din adress till; kolossaltpyssligt@yahoo.se

aadesign

Tack till alla som varit med och tävlat. Som tröst kan jag säga att det kommer fler tävlingar och kanske är det din tur då…

aadesign 1

Bilderna i det här inlägget tillhör aaDesign.

Kommentera

