Blå Kärlek

Idag har jag och flickorna vart och hälsat på en vän till mig. Vi har solat, badat, fikat, lekt och ätit glass. Ännu en härlig dag i solen med andra ord.

Blå Kärlek 1

Min vän gillar färgen blå så igår kväll pysslade jag och äldsta tösen ihop ett blått hjärta av stål till henne.

Blå Kärlek 2

Ni har ju sett att jag gjort den här typen av hjärtan tidigare men nu har jag använt lite andra och blandade pärlor, bl.a. smälta pärlor vilket såklart gav ett lite annorlunda resultat.

Blå Kärlek 3

Resultatet blev ett härligt hjärta i olika blå nyanser. Blå kärlek till en kär vän…

4 thoughts on “Blå Kärlek

  1. Sött hjärta! ❤

    Tack för att du gillade min blogg och trist att jag inte hade möjlighet att delta i din pysselutmaning..men det kanske blir fler tillfällen.. =)

    Sköt om dig!
    Kram
    Sanna

    Gilla

Kommentera

