Kolossalt Pyssligt Tipsar

Nyss hemkommen från en dryg veckas semestrande på Gotland har jag huvudet fullt av inspiration och idéer. Såna har jag samlat på mig hemma i mammas tygskåp och bibliotek med pyssel och handarbetsböcker. Har även tagit mig ”loppis”-turer i mina föräldrars alla möjliga skrymslen och vrår och hittat en del att pyssla med, förnya och göra om. Ett och annat besök blev det på andra loppisar också så det finns en del makeover-projekt att ta tag i när andan faller på.

Just nu väntar jag mest på att tiden ska finnas där för att kreativiteten ska få flöda. Under tiden tänkte jag tipsa om ett och annat som kan vara kul för andra pysslare.

Weralena

Butiken weralena.se upphör så det är rea med 50 % rabatt på ALLT. Mest material för scrapbooking men väl värt ett besök även om man är på jakt efter annat.

Återbruk är kul!

På Facebook finns nu en jättebra grupp för oss som gillar återbruk. Gå med i Återbruk är kul! du också.

Tidningen Hus & Hem har en Bildtävling: Min bästa gör det själv-idé. Tävla själv eller inspireras av vinnaren när tävlingen är över. Pågår fram till 31 juli.

Pysselutmaning

På tal om inspiration så är det ju tanken med min Pysselutmaning här på bloggen. Att vi ska inspirera och inspireras av varandra. Du hänger väl på? Utmaningen pågår fram till 31 juli.

aadesign 2

Och sist men inte minst så vill jag påminna om att du kan tävla om ett jättefint armband från aaDesign här på bloggen. Tävlingen pågår fram till 18 augusti.

PS. Bilderna tillhör Weralena, Återbruk är kul! samt aaDesign.

2 thoughts on “Kolossalt Pyssligt Tipsar

Kommentera

