Tävling – Vinn ett Armband

En av mina kreativa och fina vänner, Anna-Karin driver sedan några år tillbaka företaget aaDesign. Du har nu chansen att vinna ett av hennes härliga armband. Fler hittar du på hemsidan.

aadesign 4

Du deltar genom några enkla steg…
* Gilla aaDesign på Facebook.
* Skriv en kommentar i det här inlägget om att du vill vara med och tävla, skriv vilket armband du vill vinna och motivera varför just du ska bli den lyckliga vinnaren.

aadesign 5

Tävlingen pågår fram till och med 18 augusti 2013.
Låna gärna en bild till din blogg och länka hit så att fler får chansen att vara med och tävla.

aadesign 3

Vinnaren med den bästa motiveringen utses av aadesign och kommer att kontaktas via mail när tävlingen är avslutad. Var därför noga med att lämna rätt uppgifter.

aadesign 6

Lycka till och fortsätt njuta av sommaren!!

aadesign 2

Alla bilder i det här inlägget tillhör aaDesign.

aadesign 1

11 thoughts on “Tävling – Vinn ett Armband

  1. Jag är givetvis med och tävlar om ett av alla dessa charmiga armband! ❤
    Gillar på fb (Annika NIlsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/august/kolossaltpyssligt.html#comment

    Skulle vilja vinna http://www.aadesign.se/product.php?id_product=203 för att dagligen kunna njuta av blomster helt enkelt. Det är något jag sällan har hemma om man säger så, så varför inte njuta av lite blomster runt handleden?

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    Gilla

  2. Hejhej!
    jag har gillat på facebook 🙂

    http://www.aadesign.se/product.php?id_product=205
    Vinner aldrig på tävlingar, men när jag gick in på aadesign.se så såg jag en armband som var helt underbart fint! så det är värt ett försök 😉
    Det skulle vara jättekul om jag vann för att mamma fyller år 19 Augusti och hon gillar unika saker, så en handgjord armband skulle göra henne så glad! Och jag blir glad av att hon är glad♥ jag hoppas verkligen jag vinner, vill verkligen ge mamma något fint, då jag aldrig brukar ha råd med något som är unikt och samtidigt fint!

    Kram Sara♥♥

    Gilla

  3. Hej!
    Jag har gillat på Facebook:-)
    Jag skulle vilja vinna armbandet ovan med den blomfärgade knappen
    Så söt och den skulle förgylla dom fula handleds stöd jag alltid bär. Med det armbandet skulle det synas och fokus skulle inte bli lika stort på att jag är handikappad.
    Jag skulle få känna mig fin för en stund:-)

    Gilla

  4. Pingback: ARMBAND – 18/8 | BLOGGTÄVLINGAR

  5. Jag är med, gillar AADesign på facebook. 🙂
    Detta snygga armband skulle jag vilja vinna:
    http://www.aadesign.se/product.php?id_product=193

    Tyckte armbandet var väldigt fint – originellt och kreativt! Bland mina smycken finns inte speciellt mycket orange, tyvärr. Däremot har jag en massa fina kläder i färgen orange och vore roligt att ha ett smycke att kunna matcha till.

    Ha det bra!

    Gilla

Kommentera

